Tento web používá soubory cookies. Dalším procházením webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookies. Více informacíSouhlasím
 

Naše společnost nabízí tvorbu informačních systémů na míru pro potřeby jednotlivce, firem či statních instituci.

Mezi naše hlavní zásady patří nezávislost na operačním systému a především minimální pořizovací a provozní náklady.

Nezávislost na operačním systému zajišťuje vývoj informačního systému pro webové prohlížeče.

Minimální provozní náklady zajišťuje platforma OS LINUX, více se dozvíte v sekci Servery

Naše zkušenosti v tvorbě informačních systému jsou především v oblasti realitních kanceláří, finančních a poradentských služeb, stavebnictví a v neposlední řadě strojírenství.

Naše informační systémy běžně optimalizujeme pro dotykové displeje i mobilní zařízení.

Jsme schopni nabídnou řešení i do problematických pracovišt, například výrobní hala, kde jsou zvýšené nároky na kvalitní hardware(odolné obrazovky, pogumované komponenty a mnoho dalšího).

 

Co budu potřebovat k práci s IS?

  • Internetové připojení
  • Tablet, PC, MAC
  • Prohližeč internetu (Firefox, Chrome)

 

Kolik mě IS bude stát?

Cena Informačních systémů je individuální a odvíjí se od náročnosti celého projektu.

Cena nejmenších projektů startuje na 10 000 Kč.

Nejsložitější Informační systémy dosahují částky
1 000 000 Kč.

Jak dlouho trvá vytvoření IS?

V případě jednoduchých zadání projektů jsme schopni zprovoznit informační systém do 30 dní.

Ve většině případů dochází k nasazovaní funkcí IS postupně.

Předběžný harmonogram a více informací Vám rádi sdělíme na nezávazné schůzce

Níže naleznete vybrané funkce Vašeho budoucího informačního systému. Všechny níže popsané jsou libovolně upravitelné pro Vaše potřeby.

  • Libovolný počet uživatelů,
  • libovolný počet uživatelských skupin a rozdělení jejich pravomocí (kam, kde a co lze uživatel dané skupiny vidět, spravovat),
  • bezpečné zašifrované přihlašovaní a ochrana Vašich dat pomocí SSL,
  • kalendář,
  • projekty a úkoly,
  • interní systém zpráv,
  • grafy,
  • automatické kontroly,
  • hromadné rozesílání emailů,
  • databáze klientů, automobilů, zakázek, dokladů,
  • evidence plateb a další práce s nimi (roční statitiky, produktivita zaměstnanců),
  • online fakturace (zálohové doklady,daňové doklady, dobropisy),
  • sumarizační výpisy s libovolnými filtry,
  • kontrola aktivity uživatelů (kdo, kde a jak dlouho byl),
  • evidence objednávek a jejich správa,
  • automat pro navrhování ideálních kombinací nabídka vs poptávka,
  • exporty dat do libovolných formátů (xls,doc,xml,pdf,csv),
  • kniha jízd s napojením na google maps (automatický propočet kilometrů),
  • evidence majetku,
  • evidenci zakázek,
  • evidenci dílů,
  • technologické postupy,
  • modul sběru dat z výroby,
  • evidence poptávek a nabídek,
  • modul cenových kalkulací,
  • správu strojů,
  • správu operací a jejich cen,
  • grafické plánování výroby,
  • statistické výstupy,
  • tiskové sestavy pro výdejky a obdobné systém,
  • a mnoho dalšího.

Možnosti ve Vašem budoucím Informačním systému jsou neomezené.

Podkategorie

Rychlé odkazy

Připravili jsem pro Vás nové návody aneb jak nastavit poštovní programy

Dnes, 12.března 2018,  jsme pro Vás instalovali nový mailserver. Nastavení Vašich zařízení zůstává stejné a jedinou změnou bude vyšší výkon našich služeb.

Dne 3.11. jsme spustili novou verzi webového emailového klienta, nově s podporou mobilních zařízení.

V případě jakýchkoliv problémů nás neváhejte kontaktovat.

https://vasemail.vasprostor.cz

Nová sekce volná pracovní místa, budujte svoji karieru u nás ....

Copyright © 2013 - 2018 Váš prostor, s.r.o.
Všechna práva vyhrazena
Váš prostor, s.r.o.
Poděbradova 4
612 00 Brno
IČO: 29294444
DIČ: CZ29294444