Naše společnost nabízí tvorbu informačních systémů na míru pro potřeby jednotlivce, firem či statních instituci.

Mezi naše hlavní zásady patří nezávislost na operačním systému a především minimální pořizovací a provozní náklady.

Nezávislost na operačním systému zajišťuje vývoj informačního systému pro webové prohlížeče.

Minimální provozní náklady zajišťuje platforma OS LINUX, více se dozvíte v sekci Servery

Naše zkušenosti v tvorbě informačních systému jsou především v oblasti realitních kanceláří, finančních a poradentských služeb, stavebnictví a v neposlední řadě strojírenství.

Naše informační systémy běžně optimalizujeme pro dotykové displeje i mobilní zařízení.

Jsme schopni nabídnou řešení i do problematických pracovišt, například výrobní hala, kde jsou zvýšené nároky na kvalitní hardware(odolné obrazovky, pogumované komponenty a mnoho dalšího).

 

Co budu potřebovat k práci s IS?

  • Internetové připojení
  • Tablet, PC, MAC
  • Prohližeč internetu (Firefox, Chrome)

 

Kolik mě IS bude stát?

Cena Informačních systémů je individuální a odvíjí se od náročnosti celého projektu.

Cena nejmenších projektů startuje na 10 000 Kč.

Nejsložitější Informační systémy dosahují částky
1 000 000 Kč.

Jak dlouho trvá vytvoření IS?

V případě jednoduchých zadání projektů jsme schopni zprovoznit informační systém do 30 dní.

Ve většině případů dochází k nasazovaní funkcí IS postupně.

Předběžný harmonogram a více informací Vám rádi sdělíme na nezávazné schůzce

Níže naleznete vybrané funkce Vašeho budoucího informačního systému. Všechny níže popsané jsou libovolně upravitelné pro Vaše potřeby.

  • Libovolný počet uživatelů,
  • libovolný počet uživatelských skupin a rozdělení jejich pravomocí (kam, kde a co lze uživatel dané skupiny vidět, spravovat),
  • bezpečné zašifrované přihlašovaní a ochrana Vašich dat pomocí SSL,
  • kalendář,
  • projekty a úkoly,
  • interní systém zpráv,
  • grafy,
  • automatické kontroly,
  • hromadné rozesílání emailů,
  • databáze klientů, automobilů, zakázek, dokladů,
  • evidence plateb a další práce s nimi (roční statitiky, produktivita zaměstnanců),
  • online fakturace (zálohové doklady,daňové doklady, dobropisy),
  • sumarizační výpisy s libovolnými filtry,
  • kontrola aktivity uživatelů (kdo, kde a jak dlouho byl),
  • evidence objednávek a jejich správa,
  • automat pro navrhování ideálních kombinací nabídka vs poptávka,
  • exporty dat do libovolných formátů (xls,doc,xml,pdf,csv),
  • kniha jízd s napojením na google maps (automatický propočet kilometrů),
  • evidence majetku,
  • evidenci zakázek,
  • evidenci dílů,
  • technologické postupy,
  • modul sběru dat z výroby,
  • evidence poptávek a nabídek,
  • modul cenových kalkulací,
  • správu strojů,
  • správu operací a jejich cen,
  • grafické plánování výroby,
  • statistické výstupy,
  • tiskové sestavy pro výdejky a obdobné systém,
  • a mnoho dalšího.

Možnosti ve Vašem budoucím Informačním systému jsou neomezené.

Podkategorie

Rychlé odkazy

Nová sekce volná pracovní místa, budujte svoji karieru u nás ....

Z důvodu velmi častým problémům s odesláním a doručováním nevyžádané pošty jsme se rozhodli přistoupit ke striktnějším pravidlům nastavování hesel pro emailové schránky .. více infomací

ANI O PRÁZDNINÁCH NESPÍME!

Koncem července 2016 proběhla migrace virtuálních serverů hostujících na VP30 na nové hardwarové vybavení.

Kromě vyššího výkonu paměťového a diskového subsystému je Vám nyní k dispozici i výrazně výkonější procesor - konkrétně Intel Xeon CPU E3-1231 v3 @ 3.40GHz, který je osazen na serverové desce od společnosti SupeMicro.

Děkujeme Vám za Vaši dosavadní důvěru!

Administrační tým Váš prostor

Copyright © 2013 - 2017 Váš prostor, s.r.o.
Všechna práva vyhrazena
Váš prostor, s.r.o.
Poděbradova 4
612 00 Brno
IČO: 29294444
DIČ: CZ29294444