Tento web používá soubory cookies. Dalším procházením webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookies. Více informacíSouhlasím
 

Informační systém pro správu zálohový, daňových a dobropis dokladů.

Základní funkce:

  • ruční zadávání dodacích a fakturačních adres,
  • databáze adres a klientů,
  • ruční vkládání dat. Jednotlivá položka dokladu obsahuje např.: Název zboží, částka, DPH, seriové číslo, sleva v procentech, množství atd.,
  • veškerá data jsou upravitelná  i zpětně,
  • export do PDF, HTML,
  • odeslání dokladu emailem jedním kliknutím  na libovolnou emailovou adresu,
  • různé stavy dokladů - např.: Zaplaceno, nezaplaceno,
  • sumarizace částek po kvartálech,
  • přiřazování uživatelům - každý vídí pouze své doklady,
  • a mnoho dalšího.
     

Poznámka:
Nejedná se o účetní systém, pouze o prostředek pro vytváření podkladů pro účetnictví

Copyright © 2013 - 2024 Váš prostor, s.r.o.
Všechna práva vyhrazena
Váš prostor, s.r.o.
Rysova 520/2a
621 00 Brno
IČO: 29294444
DIČ: CZ29294444